Veelgestelde vragen

  • Ik heb de activatiemail niet ontvangen

    Dat is vervelend. Heb je je spambox of reclame e-mailbox al gecheckt? Soms komt de e-mail daar terecht in plaats van je postvak in.

    Wil je zeker weten dat je mail van Salut altijd in je Postvak IN ontvangt? Markeer de e-mail dan als niet-ongewenste e-mail.

  • Wanneer ik in de bevestigingsmail op activeren klik, gebeurt er niets

    Wanneer je de mail opent op de smartphone waarop je de app wilt installeren, werkt de link wel. Dit doen we zodat we je direct naar de inlogpagina van de app kunnen begeleiden, zodat jij snel aan de slag kunt.

  • Wat bedoelen jullie met 'gewoonte'?

    Beweging, ontspanning en voeding zijn belangrijke elementen van gezondheid. Maar ook alcohol, roken en jouw telefoongebruik hebben gevolgen voor jouw gezondheid. Dit soort gewoonten laten zich niet makkelijk vangen en liggen soms gevoelig, maar zijn zeker zo belangrijk. Wij noemen dit onderdeel gewoonte.

  • Hoe is de terugkoppeling aan het einde van de kennismaking gerelateerd aan de stellingen die ik heb gekozen?​

    Op basis van de keuzes die je hebt gemaakt ,heb je ons geholpen om een goed profiel van jou te maken. Op basis van dit profiel kunnen we, zoals in deze terugkoppeling, betere suggesties geven, interessante feitjes delen en een beter overzicht bieden. 

  • Bij de kennismaking krijg ik steeds twee stellingen. Wat als ze mij allebei aanspreken?​

    Om ons te helpen een goed profiel van je te maken moet je kiezen.

  • Wat doen jullie precies met mijn gegevens?

    Het beschermen, koesteren en het laten werken van de data voor jou is onderdeel van ons DNA. Jouw data zijn in jou en onze handen veilig en beschermd. Zo helpen ze je gezonder te worden en te blijven. Lees hier meer over hoe wij je gegevens voor jou gebruiken?

  • Hoe kan ik mijn gegevens verwijderen?

    Jouw data zijn van jou. Salut vindt het belangrijk dat jij altijd over je eigen gegevens kunt beschikken. Wil jij je gegevens verwijderen, volg dan het volgende pad:

    1 Inloggen in de Salut app
    2 Ga naar Dashboard
    3 Ga naar je profiel (met het poppetje links boven beweging)
    4 Kies hier Mijn Gegevens
    5 Helemaal onderaan vind je Verwijder account

    Met het verwijderen van je account worden al je gegevens uit onze bestanden verwijderd.

    Wil je ook geen e-mail meer van ons ontvangen? Je echt helemaal uitschrijven van Salut? Stuur dan een mail naar support@gezondmetsalut.nl met als onderwerp ‘uitschrijven bij Salut’

  • Hoe moet ik antwoorden op ‘Hoe ging het vandaag’ als mijn dag nog maar net is begonnen?​

    Als je toestemming geeft om notificaties te ontvangen, krijg je dagelijks een herinnering. Je kunt de antwoorden op de vragen gedurende de dag altijd bijstellen.

  • Waarom kan ik van die gekke eenheden kiezen die niet passen bij mijn handmatig bijgehouden metingen?

    We hebben standaard een aantal eenheden gekoppeld, bijvoorbeeld kilometers aan hardlopen en minuten voor zwemmen. Mocht jij toch iets anders bij willen houden, kan dat ook. Je bent tenslotte je eigen coach.

  • Kan ik eerder ingevulde notities en metingen inzien en/of aanpassen?​

    Jazeker. Klik op de notitie of meting en je kunt deze altijd inzien en wijzigen.

  • Welke apparaten en apps kan ik koppelen aan de Salut app?

    Op dit moment kun je de Salut app koppelen aan Apple Gezondheid en Google Fit.

  • Waarom valt een deel van de app buiten mijn scherm?

    De app is geoptimaliseerd voor de volgende telefoons: 

    • Iphone XS Max;
    • Iphone X;
    • Iphone 11 pro max;
    • Iphone 11 pro;
    • Iphone XS;
    • Samsung Galaxy S9;
    • Samsung Galaxy S10

    Daarnaast doen we een beperktere controle op:

    • Iphone SE;
    • Iphone 7;
    • Iphone 8;
    • Iphone XR;
    • Iphone11 en
    • Samsung A50

    Bij gebruik van andere of oudere telefoons wordt de app niet ondersteund. Het kan daardoor zijn dat de app bijvoorbeeld niet goed aangepast is aan de schermgrootte. Hier kunnen we helaas niets aan veranderen. 

Is je vraag nog niet beantwoord of heb je een opmerking?

Stuur ons dan je bericht op support@gezondmetsalut.nl, wij reageren op werkdagen binnen 24 uur.